Klienci kochają prezenty! Podaruj im coś, a odwdzięczą się z nawiązką!

Klienci kochają prezenty! Podaruj im coś, a odwdzięczą się z nawiązką!Każda firma robi wszystko, co w jej mocy, by wypromować swoją markę i zaskarbić sobie sympatię i lojalność klientów. Skutecznym elementem kampanii marketingowej są gadżety reklamowe, ale spełnią one swoją rolę tylko wówczas, gdy będą odpowiednio dobrane. A dobierać je należy zarówno pod kątem prowadzonej działalności, grupy klientów, do jakiej mają trafić, a także wartości, jakie chce za ich pomocą głosić firma.

Powszechnie wiadomo, że klienci lubią dostawać coś za darmo. To wywołuje w nich miłe uczucie, które później kojarzą z osobą lub firmą, od której prezent otrzymali. Należy jednak mieć na uwadze, na ile dany upominek będzie spełniał swoją rolę i reklamował firmę, a w jakim przypadku może szybko trafić do kosza. W tym celu dobrze jest przyjrzeć się ofertom instytucji takich jak Dom Reklamy Art Office, oferujących bogaty wybór gadżetów reklamowych.

Najczęściej w roli gadżetów reklamowych występują wszelkie długopisy reklamowe z nadrukiem, smycze, kubki lub koszulki z logo firmy. Są to gadżety praktyczne, często używane w życiu codziennym - zarówno w domu, jak i w firmie. Tak prezentowane logo reklamowanej firmy, które często będzie "pod ręką" doskonale spełni swoją podstawową rolę – zapisze się w pamięci odbiorców i zyska ich sympatię i lojalność.

A jeśli już mowa o lojalności, to wciąż często wykorzystywanym sposobem na jej osiągnięcie i utrzymanie są wszelkie programy lojalnościowe.

czytaj dalej

reklama

Pytanie „czy zbiera pan punkty?” jest najczęściej zadawanym klientom podczas zakupów. I o ile do niedawna portfele klientów wypchane były różnymi kartami lojalnościowymi, tak teraz coraz częściej jest to pytanie irytujące i odnoszące skutek przeciwny do zamierzonego – niechęć klientów do korzystania z usług z danej firmy. Owszem, tego typu programy mają jeszcze swoich sympatyków, ale muszą być one idealnie skrojone do potrzeb odbiorców, a to wymaga czasu i nakładu pracy ze strony firmy. Znacznie szybszym sposobem na osiągnięcie podobnych efektów są zatem gadżety reklamowe, ale te z półki premium.

W tej kategorii prym wiodą gadżety elektroniczne w postaci spersonalizowanych pamięci USB lub dysków przenośnych, a także skórzane gadżety reklamowe. Eleganckie portfele, praktyczne organizery – to tylko niewielka część pomysłów, jakie można znaleźć w Dom Reklamy Art Office i podobnych agencjach reklamowych, a które z pewnością przykują uwagę nowych klientów i pozyskają lojalność obecnych.

Komentarze