Biznes-desk.pl - portal nowoczesnego biznesu Zaloguj się do panelu managerskiegoDodaj obiekt szkoleniowy do bazyZałóż konto w portalu www.biznes-desk.pl

Najprostsza forma reklamy, czyli wszystko o ulotkach

dodano: 2016-02-22

 wersja do druku poleć znajomemu

Najprostsza forma reklamy, czyli wszystko o ulotkachPrzechadzając się po mieście zauważamy, że coraz większa liczba osób próbuje wręczyć nam ulotki. Dostajemy więc te zachęcające nas do wzięcia pożyczki, odwiedzenia sklepu z odzieżą lub czasem nawet siłowni z atrakcyjnym hasłem "z tą ulotką pierwszy trening -10%".

Dlaczego ulotki stały się tak popularne? Przede wszystkim jest to tania forma reklamy. Ulotki cechują się prostym projektem, który nie zajmuje grafikowi dużej ilości czasu. Dodatkowo, wydrukowanie takich ulotek również nie wymaga dużego nakładu funduszy. Na stronie Drukarni Kolumb, firmy funkcjonującej na rynku już od 2000 roku, klient może wybrać proste ulotki, których nakład może wynosić już od 2 do aż 160 000 sztuk. Dodatkowo jest aż 6 dostępnych formatów oraz 11 rodzajów papieru. W dostępnym na stronie kalkulatorze klient ma możliwość dowolnej, niczym nieograniczonej zmiany parametrów: to on decyduje, jakiego formatu chce mieć ulotkę (firma oferuje tradycyjny format A4, ale także mniejsze formaty, jak na przykład A6 czy DL). Jakość drukowanych ulotek gwarantowana jest normami ISO, co przy wyjątkowo niskich cenach oraz krótkich terminach realizacji zamówień daje wprost idealne połączenie.

Dlaczego tyle firm decyduje się na skorzystanie właśnie z ulotek jako środka promocji? Jest to niewątpliwie tania forma reklamy, ale co jeszcze? Osoby rozdające ulotki często przechadzają się w pobliżu lokali, które reklamują. Ktoś mógłby pomyśleć, że jest to błędem, bo jeśli osoba przechodzi koło konkretnego sklepu, to zazwyczaj zwraca na niego uwagę.

czytaj dalej

reklama

Nic bardziej mylnego. Często bowiem jest tak, że przechodzący ludzie nie patrzą przed siebie, a co dopiero na boki. Dlatego ważne jest, aby móc w jakiś sposób chociaż na chwilę zatrzymać osobę, która jest zbyt zajęta, aby zwrócić uwagę na fasady budynków czy wystawy sklepów. Osoba wręcza ulotkę potencjalnemu klientowi, a ten, widząc, co się na niej znajduje, może skorzystać z oferowanych mu usług. Oczywiście nie musi, bo nie jest powiedziane, że każdy człowiek zainteresuje się tym, co jest na ulotce napisane. Jeśli jednak zatrzyma się chociaż na chwilę, poświęci swój czas na wejście do sklepu/lokalu, będzie to niejako sukces.

Innym powodem, dla którego firmy decydują się na produkowanie ulotek, jest ich zasięg. Ulotki są dawane za darmo, nie wymagają od potencjalnych klientów niczego prócz wyciągnięcia ręki, a do tego są wręczane na zazwyczaj ruchliwych ulicach w godzinach szczytu. Zasięg jest więc duży, oczywiście nie tak ogromny jak zasięg reklam telewizyjnych czy radiowych, ale nakład finansowy również jest o wiele mniejszy.

Dobrą strategią jest produkowanie swego rodzaju bonów rabatowych zamiast zwyczajnych ulotek. Może okazać się, że taki hipotetyczny klient po przeczytaniu ulotki nie skieruje się co prawda od razu do reklamowanego miejsca, ale schowa ulotkę do kieszeni lub portfela, licząc na moment, w którym będzie miał więcej czasu lub pieniędzy, aby udać się do zaprezentowanego na ulotce lokalu.

Ulotki to naprawdę popularny sposób na reklamę, a dzięki drukarniom takim jak Drukarnia Kolumb, przygotowanie oraz realizacja takiego projektu odbywa się bardzo szybko oraz bez problemów.

przeczytano: 2057 razy

home   |   polityka prywatnosci   |   mapa strony   |  kontakt   
©Copyright www.biznes-desk.pl - wszystkie prawa zastrzeżone