Biznes-desk.pl - portal nowoczesnego biznesu Zaloguj się do panelu managerskiegoDodaj obiekt szkoleniowy do bazyZałóż konto w portalu www.biznes-desk.pl

Czym jest system CRM i jak wykorzystywać go w przedsiębiorstwie?

dodano: 2016-02-25

 wersja do druku poleć znajomemu

Czym jest system CRM i jak wykorzystywać go w przedsiębiorstwie?Utrzymywanie właściwych kontaktów z klientami ma ogromne znaczenie dla powodzenia Twojego przedsiębiorstwa. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie CRM czyli systemu, którego zadaniem jest ułatwienie zarządzaniem relacjami z klientem. Z naszego najnowszego materiału dowiesz się, czym charakteryzuje się ten system, a także w jaki sposób funkcjonuje w praktyce.

CRM - najważniejsze cechy tego oprogramowania

Customer Relationship Management, czyli w skrócie CRM to system informatyczny, który służy do zarządzania relacjami z klientem. Jeśli prowadzisz działalność, w której właściwy kontakt z Klientem jest niezbędny, to CRM jest rozwiązaniem dla Ciebie. Przeznaczony jest  dla przedsiębiorstw takich jak: usługi produkcyjne, sprzedaż, hurtownie czy nawet działalność deweloperska. Dzięki temu oprogramowaniu będziesz miał pewność, że wszelkie procesy biznesowe, zachodzące pomiędzy Twoją firmą a innymi jednostkami będą przeprowadzane kompleksowo przez wszystkie etapy.

Jak wygląda wdrożenie systemu CRM?

Bardzo dużo zależy od tego, czym zajmuje się Twoje przedsiębiorstwo. Dopiero po dokładnym poznaniu specyfiki jego funkcjonowania, a także przeanalizowaniu indywidualnych potrzeb, możliwe będzie stworzenie takiego oprogramowania, które w pełni spełni Twoje oczekiwania.  Jest to możliwe dzięki modułom, z których możesz wybrać sobie tylko takie, które będą najbardziej Ci potrzebne. CRM posiada tak zwanego menadżera kontaktów, w skład którego wchodzą między innymi baza kontaktów, przydzielone zadania czy kampanie marketingowej.

czytaj dalej

reklama

Na stronie http://simple.com.pl/produkty/crm/funkcjonalnosc/ znajdziesz informacje, które jeszcze elementy mogą znaleźć się w tym oprogramowaniu, by jeszcze lepiej wpasować się w potrzeby Twojej firmy.

Co zyskasz dzięki wprowadzaniu nowych rozwiązań w firmie

Jedną z podstawowych korzyści, jaką osiągniesz po wdrożeniu CRM w strukturach swojego przedsiębiorstwa to przede wszystkim usprawnienie wszelkich procedur związanych z obsługą i kontaktami z klientem. Dzięki temu możesz mieć pewność, że podniesie się standard oferowanych przez Ciebie usług, co na pewno przełoży się także na wzrost lojalności kontrahentów. Pamiętaj również o tym, że oprogramowanie CRM pozwala Ci także obniżyć wszelkie koszty serwisowe i bieżącą kontrolą stanu finansowego firmy. Wszystko dzięki powiązaniu tego z systemem księgowym. Jeśli wciąż wahasz się, czy to rozwiązanie dla Ciebie, to zastanów się ile może zyskać Twoja firma wdrażając CRM. Teraz odpowiedź wydaje się dziecinnie prosta.

przeczytano: 1413 razy

home   |   polityka prywatnosci   |   mapa strony   |  kontakt   
©Copyright www.biznes-desk.pl - wszystkie prawa zastrzeżone