Finanse i marketing - artykuły

W jaki sposób wyceniane są usługi SEO?

Firmy prowadzące biznes w internecie doskonale zdają sobie sprawę, jak dużą częścią przetrwania na współczesnym rynku jest efektywne pozycjonowanie. Oczywiście w owej efektywności zawarty jest stosunek kosztów do wyników. Innymi słowy - jak duży budżet należy przeznaczyć na SEO, by uzyskać satysfakcjonujące rezultaty? Jest to naturalnie kwestia bardzo indywidualna, jednak można wyróżnić szereg czynników, od których zależy wycena tego typu usług. ...

Elegancka piersiówka dobrym pomysłem na prezent dla mężczyzny

W kwestii kupowania prezentów mężczyźni mają łatwiej. Paniom można ofiarować bukiet kwiatów, pudełeczko czekolady, drogą biżuterie lub zmysłową bieliznę. Jednak prawdę mówiąc kochające kobiety ucieszą się z każdego drobiazgu posiadającego wartość symboliczną. Doniczkowy kwiat uosabiający rozwój związku, niedrogi naszyjnik przypominający spacer po plaży lub zdjęcie z pierwszej randki. Panowie mają szerokie pole do popisu. A co z kobietami? Kupując...

Czym jest system CRM i jak wykorzystywać go w przedsiębiorstwie?

Utrzymywanie właściwych kontaktów z klientami ma ogromne znaczenie dla powodzenia Twojego przedsiębiorstwa. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie CRM czyli systemu, którego zadaniem jest ułatwienie zarządzaniem relacjami z klientem. Z naszego najnowszego materiału dowiesz się, czym charakteryzuje się ten system, a także w jaki sposób funkcjonuje w praktyce. CRM - najważniejsze cechy tego oprogramowania ...

srebrnypies

Najprostsza forma reklamy, czyli wszystko o ulotkach

Przechadzając się po mieście zauważamy, że coraz większa liczba osób próbuje wręczyć nam ulotki. Dostajemy więc te zachęcające nas do wzięcia pożyczki, odwiedzenia sklepu z odzieżą lub czasem nawet siłowni z atrakcyjnym hasłem "z tą ulotką pierwszy trening -10%". Dlaczego ulotki stały się tak popularne? Przede wszystkim jest to tania forma reklamy. Ulotki cechują się prostym projektem, który nie zajmuje grafikowi dużej ilości czasu. Dodatkowo...

Roll up - skuteczna i mało kosztowna reklama wizualna

Jeśli zależy Ci na stosunkowo niedrogiej i skutecznej reklamie, to warto, byś wziął pod uwagę tylko takie rozwiązania, dzięki którym można dotrzeć do dużej ilości osób. Możliwość szybkiej i łatwej wymiany aktualnej grafiki oraz wygoda przy transporcie - oto cechy systemu reklamowego roll up, który warty jest zainteresowania każdego przedsiębiorcy. Zwłaszcza, jeśli nie masz środków na to, by zafundować sobie dużą kampanię reklamową w mediach.

Klienci kochają prezenty! Podaruj im coś, a odwdzięczą się z nawiązką!

Każda firma robi wszystko, co w jej mocy, by wypromować swoją markę i zaskarbić sobie sympatię i lojalność klientów. Skutecznym elementem kampanii marketingowej są gadżety reklamowe, ale spełnią one swoją rolę tylko wówczas, gdy będą odpowiednio dobrane. A dobierać je należy zarówno pod kątem prowadzonej działalności, grupy klientów, do jakiej mają trafić, a także wartości, jakie chce za ich pomocą głosić firma. Powszechnie wiadomo, że...

Skuteczna identyfikacja wizualna

Przeprowadzenie skutecznego rebrandingu to ważne chwile w życiu każdej, decydującej się na niego, firmy. Im większe przedsiębiorstwo tym bardziej jesteśmy ciekawi efektu odświeżenia obrazu w oczach konsumentów. Jak jednak przeprowadzić w odpowiedni sposób identyfikację wizualną i nie wpaść w pułapki, które tylko czyhają, by pokrzyżować nam szyki?W dużej mierze identyfikacja wizualna polega na o...

Jak zbudować nowy e-biznes na starej promocji?

Aż 92 proc. Polaków podczas robienia zakupów bierze pod uwagę trwające właśnie promocje, a ponad połowa z nich uważa, że zawsze znajdzie się oferta, która spełni ich oczekiwania. Spora część wybiera także konkretny sklep ze względu na atrakcyjne benefity i dotyczy to zarówno konsumentów tradycyjnych, jak i cyfrowych, wśród których zainteresowanie promocjami wzrosło przez ostatnich 5 lat o 757 proc. Jak przekuć to w biznes wiedział Andrzej...

Reklama (w sieci) dźwignią handlu

Trudno dziś wyobrazić sobie istnienie jakiejkolwiek większej czy mniejszej firmy bez jej internetowego wizerunku, jednak – choć to czasem niewiarygodne – są nadal i takie przedsiębiorstwa, które nie mają nawet własnej strony wizytówki w Internecie. To jednak rzadkość – bowiem coraz liczniej powstające agencje marketingowe i reklamowe dbają o to, by dotrzeć do takiego klienta i odpowiednio przekonać go do swej oferty.Niewin...

Marketing z wykorzystaniem pliku produktowego?

Dobre praktyki i kilka podstawowych informacji o product feed. Sprawdź jak skutecznie wykorzystać plik produktowy. Product feed (nazywany także data feed) to plik zawierający opis i atrybuty produktów dostępnych w ofercie sklepu internetowego. Jeżeli chcesz udostępniać swoje produkty w porównywarkach cenowych takich jak ceneo, nokaut czy skąpiec pierwszym krokiem do rozpoczęcia współpracy będzie wygenerowanie własnego pliku produktoweg...

[1] [2] [3] »

Polecamy najlepsze artykuły, artykuł firma, podatki, marketing, reklama, zarz±dzanie i prowadzenie przedsiębiorstwa