COMPETITIVE SKILLS SP. Z O.O.

COMPETITIVE SKILLS SP. Z O.O. logo

ul. Konstancińska 2
02-942 Waszawa

e-mail: ajablonowska@competitiveskills.pl
www: competitiveskills.pl
tel: 22 401 31 00

Kilka słów o firmie

Competitive Skills Sp. z o.o. prowadzi działalność głównie w trzech obszarach:


SZKOLENIA DLA BIZNESU

KURSY I KONFERENCJE

DORADZTWO (HR, COACHING, KOMUNIKACJA)

Spółka działa w oparciu o modele sprawdzone w krajach Unii Europejskiej, a naszą kadrę tworzą osoby o dużym doświadczeniu w wiodących instytucjach finansowych i działach HR.

Cały czas rozwijamy się, aby być jeszcze bardziej COMPETITIVE !!!
Naszym nadrzędnym celem jest sprostanie oczekiwaniom i potrzebom Klientów. W związku z tym realizujemy oferowane usługi zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Stoimy na stanowisku, że tylko profesjonalnie realizowane projekty usługowe mają konstruktywne odzwierciedlenie w funkcjonowaniu organizacji. Naszymi Klientami są instytucje, których polityka współpracy opiera się właśnie na tym przekonaniu.

NASZE USP
Współpracujemy z najlepszymi specjalistami, praktykami i teoretykami, ludźmi z dużym doświadczeniem zdobytym w dynamicznie rozwijających się korporacjach oraz z osobami związanymi z najlepszymi uczelniami w Polsce i za granicą, a także z licznymi korporacjami i instytucjami finansowymi.

Nie ma dla nas tematów nie do zrealizowania!

Dla naszych Klientów jesteśmy w stanie zrealizować niemalże każdy projekt szkoleniowy, czy doradczy. Taką elastyczność zawdzięczamy unikalnej sieci kontaktów - zbudowanym relacjom z największymi ekspertami, specjalistami, praktykującymi między innymi w międzynarodowych korporacjach, czy specjalistycznych kancelariach prawnych.



W obecnej chwili nie ma w bazie aktywnych szkoleń. Zobacz Pełn± ofertę szkoleniow±

tytuł szkoleniamiejsce
Coaching jako metoda rozwoju pracowników (rozwój i optymalne wykorzystanie potencjału pracowników)Warszawa
Kierowanie zespołami - warsztaty menedżeraWarszawa
Najskuteczniejsze techniki sprzedaży Warszawa
AutoprezentacjaWarszawa
Zarządzanie zmianą w organizacjiWarszawa
Budowanie ścieżek karieryWarszawa
Reklamacje i gwarancje w obrocie gospodarczym i konsumenckimWarszawa
Zarządzanie czasem i zadaniamiWarszawa
Savoir - vivre w biznesieWarszawa
Psychologiczne aspekty windykacji należności Warszawa
Komunikacja interpersonalna - jak podnieść własną efektywność w komunikacji i zwiększyć pewność siebie? Warszawa
E-marketing - czyli jak wykorzystać internet w procesie komunikacji marketingowejWarszawa
AsertywnośćWarszawa
Branding - czyli czym jest marka i jak zbudować silną markęWarszawa
Profesjonalna obsługa trudanego KlinetaWarszawa
Zatrudnianie cudzoziemców i delegowanie pracowników za granicęWarszawa
Windykacja należności - aspekty prawne i psychologiczneWarszawa
Trudne rozmowy z pracownikami - aspekty prawne i psychologiczneWarszawa
Skuteczne techniki zachowań asertywnychWarszawa
Trening twórczego myśleniaWarszawa
Autodiagnoza i planowanie rozwoju efektywności osobistejWarszawa
Rekrutacja i selekcja pracowników. Jak pozyskiwać dobrych kandydatów do pracy i jak rzetelnie zweryfikować ich kompetencje?Warszawa
Szkoła profesjonalnej asystentki - odpowiedź na wyzwania współczesnego biznesuWarszawa
Wystąpienia publiczne- kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa podczas wystąpień publicznychWarszawa
Kreowanie wizerunku i trudne rozmowy w komunikacji telefonicznej z KlientemWarszawa
Moderacja - praktyczne warsztaty moderowania spotkań tematycznych, seminariów oraz szkoleńWarszawa
Prawa autorskie w działalności marketingowej firmyWarszawa
CRM - zarządzanie relacjami z klientemWarszawa
Biznes PlanWarszawa
Negocjacje handloweWarszawa
Savoir-vivre - współczesna etykieta biznesuwarszwa