Biznes-desk.pl - portal nowoczesnego biznesu Zaloguj się do panelu managerskiegoDodaj obiekt szkoleniowy do bazyZałóż konto w portalu www.biznes-desk.pl

Subskrypcja

Powiadomienia o nowościach

Porównywarki

Twój manager

login:

hasło:

» zarejestruj się
» przypomnienie hasła

Warto zobaczyć

Skuteczne wdrożenie CRM w 8 krokach

dodano: 2017-10-26

 wersja do druku poleć znajomemu

Skuteczne wdrożenie CRM w 8 krokachDobrze dobrany do potrzeb firmy system CRM przynosi same korzyści i pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, a także przyspieszyć zwrot z inwestycji. Warto już teraz zastanowić się nad wdrożeniem takiego systemu w Twojej firmie.

W tym tekście przedstawimy Wam osiem najlepszych kroków, które ułatwią Wam szybką implementację CRM-u:

1. Określ, dlaczego Twoja organizacja potrzebuje systemu CRM. Zdefiniuj obszary, które wymagają poprawy, żeby zmaksymalizować korzyści płynące z używania CRM.

2. Znajdź taki system CRM, który najpełniej odpowiada specyfice i potrzebom Twojej firmy. Np. edrone jest dopasowany do branży e-commerce. Weź pod uwagę m.in. opinie o produkcie, doświadczenie na rynku, referencje innych klientów, w tym firm podobnej wielkości do Twojej.

3. Zadbaj o dobre praktyki biznesowe przed wdrożeniem systemu CRM. Ostatnią rzeczą, której chcesz, jest automatyzacja złych procesów lub wdrożenie systemu CRM, który zmusza Cię do zmiany sposobu prowadzenia biznesu. Oceniaj jakość swoich procedur biznesowych i poprawiaj wszelkie niedociągnięcia, a następnie upewnij się, że wybrany przez Ciebie system CRM jest w stanie dostosować się do Twoich praktyk.

czytaj dalej

reklama

4. Ustal, jakie korzyści chcesz osiągnąć. Korzyści niematerialne, takie jak zwiększona produktywność i lepsza komunikacja, są stosunkowo łatwe do osiągnięcia, ale mierzenie konkretnych korzyści, takich jak wzrost przychodów w milionach dolarów lub dziesięcioprocentowy wzrost ilości klientów, wymaga pewnego planowania.

5. Określ, które podmioty w Twojej organizacji będą korzystać z systemu CRM. Następnie zadbaj o to, żeby każdy z nich był zadowolony z funkcjonalności systemu - tylko wtedy można będzie stwierdzić, że system przyniósł oczekiwane efekty.

6. Stwórz realistyczny budżet, który będzie uwzględniał wszystkie wydatki związane z wdrożeniem systemu CRM, porozmawiaj o wszystkich swoich oczekiwaniach z wybranym partnerem CRM, abyś mógł wspólnie z nim pracować nad swoim budżetem.

7. W pierwszej fazie wdrażania CRM należy zaplanować, w jaki sposób system może się rozwijać w przyszłości. Na przykład, czy są obszary systemu CRM, które chcesz dostosować do swoich unikalnych potrzeb? Dowiedz się, czy system będzie w stanie dopasować się do tych zmian.

8. Po pierwszym etapie wdrożenia, można rozważyć kolejne. Na przykład, po kilku miesiącach użytkowania systemu można rozszerzyć go na inne działy, wdrożyć inne moduły lub inne konfiguracje, których nie wzięto pod uwagę podczas wstępnej implementacji.

przeczytano: 65 razy

home   |   polityka prywatnosci   |   mapa strony   |  kontakt   
©Copyright www.biznes-desk.pl - wszystkie prawa zastrzeżone   

adidas yeezy boost 350 v2 black red more detailed images adidas yeezy 350 boost v2 glow in the dark adidas yeezy boost 350 v2 glow in the dark adidas yeezy boost 350 v2 glow in the dark adidas yeezy boost 350 v2 semi frozen yellow glow in the dark adidas yeezy boost adidas yeezy boost 350 v2 black green release date adidas yeezy boost 350 v2 dark green yeezy boost 350 v2 black copper by1605 adidas yeezy boost 350 v2 copper release date adidas yeezy boost 350 v2 olive green summer 2017 adidas yeezy boost 350 v2 dark green drop date adidas yeezy boost 350 v2 black green release date buy adidas yeezy boost 350 v2 black white online adidas yeezy boost 350 v2 black white yeezy boost 350 v2 red copper green adidas yeezy boost 350 v2 beluga solar red adidas yeezy boost 350 v2 beluga solar red release info yeezy boost 350 v2 black red by9612 adidas yeezy boost 350 v2 black red release date