NOWE STANDARDY W PROFESJONALNEJ OBSŁUDZE KLIENTA.

Kategoria: Szkolenia › Sprzeda › Obsuga klienta

Szanowni Państwo,w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 29 i 30 listopada 2010r. w Poznaniu odbędzie się szkolenie:

NOWE STANDARDY W PROFESJONALNEJ OBSŁUDZE KLIENTA.


Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: 1390 zł

Miejsce wydarzenia:

poznań


Cel szkolenia

Celem szkolenia jest udoskonalenie wśród uczestników następujących umiejętności:


-skuteczniej sprzedaży i obsługi Klientów-właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z Klientami

-umiejętnego stosowania wszystkich elementów rozmowy sprzedażowej

-trafnego kształtowania swojego wyglądu i zachowań niewerbalnych

-dostosowywania sposobów obsługi do typu Klienta

-właściwego reagowania na reklamacje i dawali sobie radę z wymagającym Klientem

Program szkolenia

Szanowni Państwo,w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 29 i 30 listopada 2010r. w Poznaniu odbędzie się szkolenie:

NOWE STANDARDY W PROFESJONALNEJ OBSŁUDZE KLIENTA.


Cele:

Celem szkolenia jest udoskonalenie wśród uczestników następujących umiejętności:


-skuteczniej sprzedaży i obsługi Klientów-właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z Klientami

-umiejętnego stosowania wszystkich elementów rozmowy sprzedażowej

-trafnego kształtowania swojego wyglądu i zachowań niewerbalnych

-dostosowywania sposobów obsługi do typu Klienta

-właściwego reagowania na reklamacje i dawali sobie radę z wymagającym Klientem


Korzyści dla uczestników:

-zrozumienie motywów działania klientów

-bycie w roli klienta

-diagnoza mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami

-umiejętność budowania relacji z klientami

-posługiwanie się językiem korzyści w kontakcie z klientami


Grupa docelowa:


Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedażySzkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego w punktach sprzedaży.



Metody pracy wykorzystywane podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Zajęcia prowadzone będą w trybie wykładowo-warsztatowym w oparciu o aktywne techniki pracyz grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe pozwalające na dalsze doskonalenie umiejętności.



Trener/wykładowca:

Trener biznesu, psycholog. Absolwentka UAM. Ukończyła szkołę Trenerów Biznesu Trop oraz podstawowy kurs terapii systemowej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu efektywnych szkoleń z budowania relacji z klientami, telefonicznej obsługi klienta oraz komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się również w prowadzeniu warsztatów z ocen pracowniczych a także zarządzania zespołem pracowniczym. Doświadczenie zawodowe zdobyła głównie w znanych firmach o profilu handlowym oraz produkcyjnym. W pracy trenerskiej wyznaje następujące wartości: etyka zawodowa, nastawienie na potrzeby i rozwój uczestników szkoleń oraz ciągłe podnoszenie własnych kwalifikacji.



Program szkolenia:

(program obejmuje 16 godzin szkoleniowych)


I.Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie.

II.Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji.

III.Każdy z nas jest klientem.

IV.Oczekiwania klientów.

V. Proces obsługi klienta.

1.Badanie potrzeb klientów.

2.Przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeby. Model cecha - korzyść.

3.Rozwiewanie obiekcji klienta.

VI.Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści.

VII.Typy klientów.

VIII.Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.

IX.Praca z klientem wymagającym.X.Kontakt z klientem.

1.Zadawanie pytań.

2.Parafraza.

3.Budowanie kontaktu z klientem.

4.Pierwsze wrażenie.5.Udzielanie informacji klientowi.

XI.Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta.

XII.Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia klientów.

Koszt uczestnictwa:

1390zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia, konsultacje poszkoleniowe oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Zgłoszenia:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić Kartę zgłoszeniową znajdującą się na naszej stronie internetowej oraz odesłać faxem pod numer: 61/6247 936 lub mailem na adres: info@szkolenia-semper.pl

KLIKNIJ ABY WYPEŁNIĆ KARTĘ ZGŁOSZENIOWĄ


Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca.

Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym organizowanym przez nas wydarzeniu.


Kontakt:

Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

info@szkolenia-semper.pl

www.szkolenia-semper.pl

tel: (61) 8102 194

infolinia: 508 393 926

Dodaj ofertę

Więcej informacji

Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

info@szkolenia-semper.pl

www.szkolenia-semper.pl

tel: (61) 8102 194

infolinia: 508 393 926