TELEMARKETING W BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ

Kategoria: Szkolenia › Sprzeda › Obsuga klienta

Szanowni Państwo,w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 16-17 października 2010r. w Łodzi odbędzie się szkolenie otwarte:

TELEMARKETING W BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ


Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: 1290 zł

Miejsce wydarzenia:

ŁÓDŹ

ŁÓDŹ


Cel szkolenia

Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem w branży ubezpieczeniowej.

Gruntowne przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych o finansach.

Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w zakresie telemarketingu

Wypracowanie umiejętności uczestników pozwalających na świadome prowadzenie rozmów z klientami iuzyskiwanie najważniejszych dla danej organizacji ubezpieczeniowej efektów.

Program szkolenia

Szanowni Państwo,w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 16-17 października 2010r. w Łodzi odbędzie się szkolenie otwarte:

TELEMARKETING W BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ

Działania telemarketingowe to jedna z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych Klientów. To również możliwość usprawnienia poziomu ich obsługi. Rozmowa telefoniczna tylko wtedy jest skuteczna, gdy jej scenariusz jest jasno określony, a jej przebieg opiera się o odpowiednie standardy. Mamy świadomość, jak ważne jest wypracowanie odpowiednich reguł kontaktu i właściwe szkolenie konsultantów. Nasi trenerzy ustawiczniepodnoszą własne kwalifikacje, dysponują odpowiednim doświadczeniem oraz korzystają z odpowiednichrozwiązań , pozwalających na szybszą i efektywniejszą pracę. Wiemy, jak skutecznie docierać z ofertą do ważnychdla Państwa klientów w branży ubezpieczeniowej i jak efektywnie budować przekaz. Podczas szkolenia podzielimy się z Państwem naszym doświadczeniem i wiedzą.

CELE:

Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem w branży ubezpieczeniowej.

Gruntowne przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych o finansach.

Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w zakresie telemarketingu

Wypracowanie umiejętności uczestników pozwalających na świadome prowadzenie rozmów z klientami iuzyskiwanie najważniejszych dla danej organizacji ubezpieczeniowej efektów.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności efektywnej rozmowy przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy z klientami w branży ubezpieczeniowej. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się doklientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty.

SZKOLENIE SZCZEGÓLNIE POLECANE DLA:

Osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów w branży ubezpieczeniowej. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób nadzorujących pracę telemarketerów, dla szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie oraz dla osób chcących podjąć pracę w telemarketingu.

METODY WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA:

Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników . Zajęcia prowadzone będą w trybie wykładowo-warsztatowym w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe pozwalające na dalsze doskonalenie umiejętności.

TRENER/WYKŁADOWCA:

Ekspert specjalizujący się w szkoleniach dotyczących efektywnego telemarketingu szczególnie w branży ubezpieczeniowej, a także komunikacji, sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Jako trener i konsultant prowadzi ponadto szkolenia z zakresu negocjacji handlowych, twórczego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz zarządzania zespołem. Posiada ogromne doświadczenie managerskie i biznesowe. Od wielu lat związany z doradztwem finansowym oraz branżą ubezpieczeniową. Przedsiębiorca zarządzający między innymi nowoczesnym Call Center, w swojej pracy zawodowej bierze czynny udział w negocjacjach strategicznych kontraktów dla firm. Połączenie działalności biznesowej z pracą trenera sprawia, że jest doskonałym teoretykiem i praktykiem. Profesjonalista, znawca branży, przekazujący swoją wiedzę z pasją i zaangażowaniem.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień I (sobota)

8 godzin zajęć szkoleniowych (10.00-18.00)

1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.

a.Autoprezentacja uczestników szkolenia.

b.Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej obsługi klienta.

2.Telemarketing w branży ubezpieczeniowej – zagadnienia wstępne.

a. Skuteczność komunikacji telefonicznej.

b. Cele i ich realizacja.

3. Jak działa telemarketing w branży ubezpieczeniowej?

a. Ćwiczenia warsztatowe w grupie.

b. Dyskusja moderowana podsumowująca zajęcia warsztatowe.

4. Osoba telemarketera.

a. Wypracowanie najważniejszych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe.

b. Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji.

c. Ja w roli telemarketera.

d. Jak mówić o finansach żeby ludzie nas słuchali?

e. Umiejętność słuchania rozmówcy.

Dzień II (niedziela)

8 godzina szkoleniowych (09.00-17.00)

5. Dobra organizacja pracy telemarketera.

a. Sposoby zapisywania informacji o klientach.

b. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.

6. Klient - rozmówca unikalny.

a. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.

b. Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu.

c. Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon.

d. Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.

7. Etapy skutecznej rozmowy o finansach.

a. Przygotowanie do rozmowy.

b. Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę?

c. Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok?

d. Język korzyści- rozmowa o produkcie.e. Podsumowanie ustaleń.

8. Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych w branży ubezpieczeniowej.

9. Zakończenie szkolenia, ankiety ewaluacyjne, rozdanie dyplomów potwierdzających udział w szkoleniu.

KOSZT UCZESTNICTWA:

1290zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie zawiera noclegu).

ZGŁOSZENIA:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić Kartę zgłoszeniową znajdującą się na naszej stronie internetowej oraz odesłać faxem pod numer: 61/6247 936 lub mailem na adres: info@szkolenia-semper.pl

KLIKNIJ ABY WYPEŁNIĆ KARTĘ ZGŁOSZENIOWĄ



Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca.



Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń.

Ograniczona liczba miejsc ze względu na warsztatowy charakter zajęć.



Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w organizowanym przez nas wydarzeniu.

KONTAKT

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

www.szkolenia-semper.pl

info@szkolenia-semper.pl

ul. Puszkina 35

62-030 Luboń

office: 61/ 8 102 194

fax: 61/ 6 247 936

infolinia: 508 393 926

NIP 7772616176

REGON 301265926

Dodaj ofertę

Więcej informacji

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

www.szkolenia-semper.pl

info@szkolenia-semper.pl

ul. Puszkina 35

62-030 Luboń

office: 61/ 8 102 194

fax: 61/ 6 247 936

infolinia: 508 393 926

NIP 7772616176

REGON 301265926