Szkolenie Web Analytics

Kategoria: Szkolenia › Marketing › Pozostae

Web Analytics, czyli analiza odwiedzin stron www oraz optymalizacja działań reklamowych i skuteczności witryny na podstawie tych danych.


Organizator:

Logo Marketing Online

Marketing Online

ul. Jordana 25
40-056 Katowice
tel. 32 257 8766

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: 990 zł

Miejsce wydarzenia:

Rondo 1

Warszawa


Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zaprezentowanie i szczegółowe omówienie narzędzi służących do analityki stron internetowych. Znajomość instrumentów służących gromadzeniu informacji na temat użytkowników witryn jest kluczowa dla przeprowadzenia prawidłowej optymalizacji strony www, jak również dla wytyczenia pożądanych ścieżek konwersji.

Na szkoleniu zaprezentujemy kilka programów służących do analityki, jak również skupimy się na zaawansowanych funkcjach najpopularniejszego narzędzia, jakim jest Google Analtics.

Program szkolenia

9:30 - 11:00
1. Wprowadzenie – Do Czego Służą Systemy Analityki Stron WWW
a. Web Analytics dla Marketerów
b. Web Analytics dla Projektantów Stron WWW
2. Systemy analityczne odwiedzin stron WWW
a. Jak działają systemy Web Analytics
b. Przegląd systemów Analityki Stron WWW oraz ich główne wady i zalety
3. Google Analytics – Najważniejsze Elementy Systemu
a. Konto Google Analytics
b. Profile – konfiguracja segmentów danych do analiz cząstkowych, Ustawienia Profili
c. Podstawowe Skrypty Google Analytics
d. Zawansowane skrypty Google Analytics
e. Moduły - Moduł Ecommerce, Events, Raporty Niestandardowe, Alerty
f. Integracja Google Analytics z AdWords
11:00 – 11:15 – przerwa
4. Najważniejsze Raporty Google Analytics
a. Raporty dotyczące odwiedzin
b. Raporty dotyczące źródeł ruchu
c. Raporty popularności treści w witrynie
d. Raporty z realizacji celów
e. Raporty Niestandardowe - Konfiguracja dedykowanych raportów specjalnych zbudowanych wg indywidualnego projektu
f. Pulpit Nawigacyjny - Konfiguracja głównego pulpitu marketingowego dla managerów podsumowującego najważniejsze statystyki
g. Alerty
11:15 - 12:45
5. Dodatkowe Moduły i Narzędzia Google Analytics
a. Moduł Ecommerce
b. Wyszukiwanie w Witrynie
c. Śledzenie Zdarzeń
d. Śledzenie zachowań użytkowników witryny w podziale na własne grupy - indywidualna segmentacja użytkowników.
12:45 – 13:45 – przerwa obiadowa
13:45 - 15:15
6. Wykorzystanie Google Analytics w celu optymalizacji kampanii reklamowych i promocji
a. Jak oceniać jakość wizyt z kampanii
b. Definicja Celów Konwersji
c. Konfiguracja ścieżek prowadzących do wyznaczonych celów
d. Inne wskaźniki jakości kampanii oraz ich wykorzystanie do optymalizacji kampanii (czas na stronie, nowi użytkownicy, współczynnik odrzuceń)
e. Metody wyliczania optymalnych stawek licytacji CPC w kampaniach PPC
f. Wyznaczanie optymalnego Media Mix w ramach Reklamy w Internecie
7. Web Usability
a. Optymalizacja Ścieżki Konwersji – Poprawianie strony WWW mające na celu zwiększenie sprzedaży
b. Analiza zachowań na stronie WWW oraz rekomendacje zmian optymalizacyjnych w witrynie w celu maksymalizacji użyteczności i rentowności witryny
15:15 – 15:30 – przerwa
15:30 - 17:00
8. Konwersja Wielokanałowa oraz Audyt Programów Partnerskich
a. Metody monitorowania liczby konwersji
b. Konwersja wielokanałowa i przypisywanie zasług sprzedaży do źródeł odwiedzin witryny
c. Audyt Programów Partnerskich
d. motiv Analytics – sposób na optymalizacje internetowego media-mix
9. Monitorowanie i optymalizacja konwersji telefonicznej
a. Sposoby monitorowania konwersji telefonicznej
b. System Clicks4Calls
c. Integracja Google Analytics z zewnętrznym systemem Clicks4Calls
10. Monitorowanie efektywności reklamy do finalizacji transakcji
a. ROI, czyli zwrot z inwestycji na reklamę w Internecie
b. Leady, a Transakcje – Jak mierzyć efektywność reklamy aż do transakcji sprzedaży
c. System Forms4Sales i jego integracja z systemem sprzedaży lub CRM
11. Podsumowanie, zakończenie szkolenia

Dodaj ofertę

Więcej informacji

Wszystkim uczestnikom szkolenia zapewniamy:

* Certyfikat
* Drukowane materiały szkoleniowe
* Materiały w formie elektronicznej udostępnione w Centrum Szkoleniowym Marketing Online
* Kupon na reklamę w Google AdWords o wartości 300zł do wykorzystania w kampaniach Marketing Online