Rozmowy w TOKu. Telefoniczna obsługa Klienta.

Kategoria: Szkolenia › Rozwj osobisty › Doskonalenie umiejtnoci


Organizator:

Logo StartEko Szkolenia i Doradztwo Marta Woszczyńska

StartEko Szkolenia i Doradztwo Marta Woszczyńska

Brzozowa 28c/8
44-100 Gliwice
tel. 602796228

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: 400 zł

Miejsce wydarzenia:

Katowice

Katowice


Program szkolenia

Program:

1. Wprowadzenie:
- Podkreślenie wagi tematu. Powody odejścia Klientów z firmy: 1% śmierć klienta, 3% przeprowadzki, 5% zmiana zainteresowań (przestali potrzebować usług ), 9% zalety oferty konkurencji, 14% niezadowolenie z produktu lub usługi, 68% złe doświadczenia w kontakcie z firmą: ktoś był wobec nich nieuprzejmy, nieczuły, czy złośliwy.
- Profil idealnego konsultanta.
2. Komunikacja z Klientem:
- Zasady skutecznej komunikacji.
- Wprowadzanie odpowiednich nawyków językowych i eliminacja słów-tabu.
- Uniwersalne kroki kontaktu z Klientem.
- Umiejętne zadawanie pytań.
- Język korzyści.
3. Radzenie sobie z "trudnym" Klientem:
- Nie ma trudnych Klientów, są trudne sytuacje.
- Poznanie typów "trudnych" Klientów, wypracowanie sposobów na radzenie sobie.
- Ogólne zasady postępowania z Klientami.
- Przećwiczenie technik radzenia sobie.
- Radzenie sobie z obiekcjami.
4. Negocjacje dla początkujących:
- Wprowadzenie do tematu negocjacji (pojęcie, BATNA, określenie poziomu aspiracji i granic ustępstwa, etapy).
- Gra obrazująca podstawowe zasady negocjacji.
5. Podsumowanie


Możliwość dopasowania programu do indywidualnych potrzeb Klienta.

Szkolenie skierowane do: Pracowników call center, osób planujących pracę w oparciu o telefoniczny kontakt z Klientem.

Metody szkoleniowe: Szkolenie jest zbudowane w oparciu o cykl Kolba, każde zagadnienie jest wprowadzane poprzez działanie, uczestnicy mają okazję do refleksji, nabywają wiedzę i szukają zastosowań nabywanych kompetencji w praktyce. Metody: scenki, prezentacja ćwiczenia indywidualne, gry szkoleniowe, dyskusja, mini wykład.

Czas trwania: 6 h (1 dzień)

Korzyści z udziału:

Podniesienie poziomu wiedzy z zakresu telefonicznej obsługi klienta;
Poznanie najważniejszych zasad obsługi Klientów;
Poznanie technik radzenia sobie z trudnymi klientami; wzrost pewności podczas obsługi trudnych klientów.

Miejsce i data:

18 czerwiec godz. 9-15.00 - KATOWICE

Cena: 400zł+VAT

Dodaj ofertę

Więcej informacji

www.starteko.pl

W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Tel: 602 796 228 lub 884 060 523
e-mail: biuro@starteko.pl lub szkolenia@starteko.pl