Strategia marketingowa i wizerunkowa – jak napisać i realizować, aby odnieść pewny sukces

Kategoria: Szkolenia › Marketing › Pozostae

Rozwój i sukces prowadzenia działalności gospodarczej kreuje marketing. Z tego względu każda organizacja powinna stosować zarządzanie marketingowe i działać zgodnie z przyjętą strategią marketingową i wizerunkową.


Organizator:



tel.

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: 1100 zł

Miejsce wydarzenia:

Warszawa


Obsługa

mgr/MBA

Cel szkolenia


zwiększenie stopnia znajomości otoczenia rynkowego
poznanie czynników motywujących klientów do zakupu
wybór metod badań marketingowych i wizerunkowych
rozumienie strategii marketingowej i wizerunkowej - czym są i po co każda firma powinna je mieć
poznanie sposobów efektywnego przygotowania i wdrożenia strategii
dobór skutecznych narzędzi marketingowych służących docieraniu do konsumentów: ATL, BTL, nowe technologie, narzędzia niestandardowe
nabycie umiejętności projektowania skutecznych działań marketingowych – cele, strategie, plany działania, aspekty finansowe
zdobycie umiejętności opracowywania planów komunikacji
poznanie sposobów ocen potencjałów klientów i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych
umiejętne dopasowanie instrumentów komunikacji do różnych segmentów
wzrost umiejętności w zakresie oceny efektywności działań komunikacyjnych i marketingowych

Program szkolenia


Audyt marketingowy
Strategiczne planowanie marketingu i wizerunku
Profil działalności i kompetencje
Filozofia i polityka marketingu i wizerunku
Analiza makro- i mikrootoczenia
Cele strategiczne, marketingowe i wizerunkowe
Strategiczne aktywa firmy i kluczowe kompetencje
Marketingowe i wizerunkowe grupy docelowe
Koncepcja marketingu i wizerunku – tworzenie skutecznych strategii i programów działań krok po kroku
Budżet marketingowy i harmonogram wykonawczy
Budżet wizerunkowy i harmonogram wykonawczy
Sposoby sprawdzania spójności strategii marketingowej i wizerunkowej
Wdrażanie i monitorowanie realizacji planów marketingowych i wizerunkowych
Metody kontroli wyników
Kiedy i czy należy modyfikować strategie marketingową i wizerunkową

Dodaj ofertę

Więcej informacji

Więcej informacji:
http://www.gration.pl/szkolenia-marketing-sprzedaz-telemarketing-public-relations/szkolenia/szkolenie-strategia-marketingowa.html