Handel Internetowy E – Commerce Szkolenie Otwarte

Kategoria: Szkolenia ›


Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym:

HANDEL INTERNETOWY E – COMMERCE

Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Ćwiczenia
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama


Organizator:

Logo PERSPECTA

PERSPECTA

Ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel. 58 746 38 41

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: 499 zł

Miejsce wydarzenia:

ul. Trzy Lipy 3

Gdańsk


Cel szkolenia

Zdobycie umiejętności w zakresie zaplanowania, przygotowania do stworzenia, prowadzenia i zarządzania sklepem internetowym oraz sprzedażą wielokanałową. Prowadząc biznes internetowy, jedną z kluczowych umiejętności jest szybka analiza i reagowanie na zmiany w otoczeniu (np. działania konkurencji). Ważnym aspektem jest przygotowanie dobrej strategii uwzględniającej wszystkie płaszczyzny działań ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży i obsługi klienta.
Szkolenie kierowane jest dla osób, które zainteresowane są szerokim spektrum wiedzy na temat E-commerce, a do jego pogłębienia zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniach tematycznych (m.in. z zakresu e-marketingu, SEO/SEM, grafiki, programowania).

Program szkolenia

Internet i E-commerce
 Wprowadzenie i podstawowe definicje
 Badanie i analiza rynku
 Strategia E-commerce

Prawo
 Podstawowe zagadnienia prawne
 Prawo własności intelektualnej prawo autorskie, znaki towarowe, patenty
 Regulaminy
 Polityka cookies i prywatności
 Rejestracja w Giodo
 Zwroty i reklamacje

Tworzenie sklepu internetowego
 Etapy
 Funkcjonalności (w tym m.in. powiązanie z systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi)
 Makieta
 Usability i SEO
 Grafika
 Partnerzy (m.in. realizacja i wdrożenie sklepu, marketing, dostawcy, płatności, transport i logistyka)

Produkt i oferta
 Tworzenie oferty, dobór, prezentacja, opisy produktów
 Merchandising

Sprzedaż i obsługa klienta
 Definicja klienta: B2C, B2B, C2C
 Polityka cenowa
 Sposoby i narzędzia do zwiększenia sprzedaży
 Podstawy obsługi klienta

Marketing internetowy
 Cel marketingu
 Strategie marketingowe
 Narzędzia marketingowe (w tym media społecznościowe)
 Analiza efektywności kampanii marketingowych

Technologia
 Typy oprogramowania
 Sposoby realizacji

Analityka
 Podstawowe pojęcia
 Narzędzia do pomiaru efektywności działań internetowych

Podsumowanie i zakończenie

Dodaj ofertę

Więcej informacji

Termin szkolenia: 11.10.2014
Koszt uczestnictwa: 499 PLN
W cenie: 1 dzień szkoleniowy (w godzinach 8-16), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.

Miejsce szkolenia:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk

Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje
oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte

Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk

tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
www.perspecta.pl