Merchandising Szkolenie Otwarte

Kategoria: Szkolenia ›

Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym:

Merchandising

Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:

• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych

Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama


Organizator:

Logo PERSPECTA

PERSPECTA

Ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel. 58 746 38 41

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: 399 zł

Miejsce wydarzenia:

ul. Trzy Lipy 3

Gdańsk


Cel szkolenia

Merchandising jest jednym z ważniejszych, nowoczesnych elementów sprzedaży, który ma silny wpływ na decyzje konsumenckie. Poprzez odpowiedni sposób prezentacji towarów w punktach sprzedaży, umiejętne wykorzystanie topografii sklepu oraz tajników marketingowych, sprzyja zwiększeniu efektywności sprzedaży. Celem merchandisingu jest przyciągnięcie uwagi Klienta, wzbudzenie jego zainteresowania produktem oraz nakłonienie konsumenta do jego zakupu.

Po szkoleniu uczestnicy:
• Będą potrafili umiejętnie zaprezentować i wyeksponować towar, przyciągając tym samym Konsumenta
• Będą umiejętnie tworzyć wystawy oraz wystrój sklepu
• Opanują zasady konstruowania działań promocyjnych

Program szkolenia

MERCHANDISING – WPROWADZENIE.
Czym jest merchandising i co należy do obowiązków merchandisera. Znaczenie merchandisingu w sprzedaży.

ROZMIESZCZANIE I EKSPOZYCJA TOWARÓW.
Przejęcie dostawy, wykładanie asortymentu w ustalonym miejscu oraz uporządkowywanie go. Zasady odpowiedniego lokowania stoisk i towarów. Rozmieszczenie produktów pierwszej potrzeby i innych towarów. Grupowanie towarów łącznie konsumowanych - sąsiedztwo towarów komplementarnych. Dobór towarów pod względem asortymentu – rozmieszczanie produktów wg. działów. Kolejność ułożenia poszczególnych grup towarów. Znaczenie zmiany pozycji
i miejsc artykułów w sklepie.





KOMPOZYCJA I ZESTAWIENIA KOLORYSTYCZNE.
Układanie towarów w grupach z uwzględnieniem kształtów, kolorów, wielkości artykułów. Grupowanie towarów w sklepach odzieżowych i włókienniczych według rodzajów i fasonów, a następnie gatunków, kolorów i rozmiarów.

TWORZENIE WYWIESZEK SKLEPOWYCH.
Przekazywanie klientom informacji za pomocą wywieszek. Konstruowanie tekstu wywieszek. Stosowanie znaków graficznych, kolorów i symboli, motywów dekoracyjnych. Wywieszki firmowe ze znakiem przedsiębiorstwa. Zasady tworzenia wywieszek cenowych – wielkość, forma geometryczna, kształt, napis informacyjny.

DZIAŁANIA PROMOCYJNE.
Umieszczanie informacji o akcjach lojalnościowych - kupony rabatowe, loterie, upominki dla stałych klientów. Informowanie o nowościach, polecanych towarach. Miejsca ustawienia różnego typu promocji. Oferta słuchowa - krótkie teksty informacyjne w głośnikach.

WYSTRÓJ ORAZ KONSTRUOWANIE WYSTAW SKLEPOWYCH.
Zmiana wystroju jako jedna z technik merchandisingowych. Atrakcyjność wystawy. Aranżacja ekspozycji, kolory, oświetlenie, tło dźwiękowe. Narzucony Klientom kierunek ruchu.

ODPOWIEDNIE DOPASOWANIE
Typy konsumentów. Ścieżki klienta w sklepie - planowanie ruchu klientów: strefa dekompresji, zasada prawej ręki i lewego oka, zasada poziomu wzroku, symptom trawnikowy, decyzje konsumentów – czynniki wpływające na zachowania konsumentów. Impuls zakupu. Pojęcie luki towarowej i jej wpływu na zachowania klienta.

ODPOWIEDNIA OBSŁUGA KLIENTA
Sposoby powitania klienta. Negocjacje merchandisingowe. Badanie poziomu zainteresowania klienta. Słowa wywołujące pozytywne i negatywne odczucia u klienta. Umiejętność dania sygnału do posiadania produktu. Zamykanie sprzedaży.

Dodaj ofertę

Więcej informacji

Termin szkolenia: 15.11.2014
Koszt uczestnictwa: 399 PLN
Koszt uczestnictwa zawiera: 1 dzień szkoleniowy (w godzinach 8-14), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.

Miejsce szkolenia:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk

Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte

Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
www.perspecta.pl