Handel Internetowy E-Commerce

Kategoria: Szkolenia › Pozostae

Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych

HANDEL INTERNETOWY E-COMMERCE


W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama


Organizator:

Logo PERSPECTA

PERSPECTA

Ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel. 58 746 38 41

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: do negocjacji

Miejsce wydarzenia:


Cel szkolenia

Handel internetowy i E –Commerce jest dziedziną prężnie rozwijającą się w dzisiejszym świecie opartym na wirtualnym przepływie i pozyskiwaniu informacji. Prowadzenie przez firmę sprzedaży internetowej, jest gwarancją pozyskania większej ilości klientów. Szkolenie z zakresu HANDLU INTERNETOWEGI I E-COMMERCE pozwoli zgłębić wiedzę dotyczącą skutecznej sprzedaży internetowej oraz działań z nią związanych.
Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy przez uczestników w następujących zakresach:
• prowadzenie i zarządzanie sklepem internetowym oraz sprzedażą wielokanałową;
• analizowanie i reagowanie na zmiany w otoczeniu (np. działania konkurencji);
• poznanie różnic pomiędzy handel tradycyjnym, a internetowym;
• poznanie technologii E-Commerce na różnych poziomach zaawansowania.

Program szkolenia

Proponowane Moduły Szkoleniowe:

• HANDEL INTERNETOWY (m.in. definicja handlu internetowego , wprowadzenie do handlu w sieci oraz jego rodzaje, zastosowanie E-Commerce jako głównego kierunku w rozwoju firm, sprzęt i oprogramowanie do realizacji witryny sklepu Internetowego, narzędzia do efektywnej sprzedaży w Internecie)

• PRAWO I INTERNET (m.in. wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem, prawo własności intelektualnej, prawo autorskie, znaki towarowe i patenty, regulamin stron internetowych, polityka cookies oraz polityka prywatności, rejestracja GIODO, polityka zwrotów)

• PRODUKT I ANALIZA RYNKU (m.in. sprzedawany produkt i jego dystrybucja, określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C, trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką, google AdPlaner, porównywarki cen

• MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE (m.in. cele marketingu internetowego, strategie marketingowe, korzyści z internetowej działalności marketingowej, banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki, Social Media: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe, ocena skuteczności reklamy)

• CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) (m.in. system zarządzania relacjami z Klientami, koncepcje, narzędzie oraz metodyka obsługi Klienta, plan działania dla usług elektronicznych, program partnerski, lojalnościowy, FK, magazynowy oraz system mailingowy, integracja CRM i obsługi Klienta oraz AARRR)

• OPTYMALIZACJA STRONY, POZYCJONOWANIE I UŻYTECZNOŚĆ SERWISU (m.in. projektowanie układu strony oraz hierarchia witryny, zasięg, odsłony, kliknięcie, akcja, pozycjonowanie SEM/SEO, google Analytics and Google AdWords , landing Page, testy AB)


Moduły szkoleniowe oraz program zostaną przygotowane w oparciu o Państwa potrzeby szkoleniowe.

Dodaj ofertę

Więcej informacji

Terminy szkolenia: Do ustalenia

Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy. Orientacyjnie koszt organizacji 1 dnia szkolenia zamkniętego (8 godzin zegarowych) dla grupy 12 osób wynosi 1800 PLN netto/ cała grupa.


Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
www.perspecta.pl