Marketing Internetowy i Social Media

Kategoria: Szkolenia › Marketing › Pozostae

Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych

MARKETING INTERNETOWY I SOCIAL MEDIA


W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama


Organizator:

Logo PERSPECTA

PERSPECTA

Ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel. 58 746 38 41

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: do negocjacji

Miejsce wydarzenia:


Cel szkolenia

Marketing internetowy i Social Media jest dziedziną prężnie rozwijającą się w dzisiejszym świecie opartym na wirtualnym przepływie i pozyskiwaniu informacji. Prowadzenie przez firmę fanpage na portalach społecznościowych jest jedną z najlepszych form reklamy i dodarcia do dużej grupy potencjalnych klientów. Szkolenie z zakresu MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIA pozwoli zgłębić wiedzę dotyczącą skutecznej obecności firmy w Internecie oraz działań z nią związanych.
Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy przez uczestników w następujących zakresach:
• potencjału marketingowego w nośnych mediach społecznościowych;
• procesu tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku;
• opracowywania efektywnej strategii działania na Facebooku i wykorzystywania wszystkich oferowanych przez niego możliwości;
• planowania i przygotowania kampanii marketingowych oraz inicjowania oficjalnej obecności firmy w przestrzeniu tego medium;
• dostępne formy reklamowania się oraz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji.

Program szkolenia

Proponowane Moduły Szkoleniowe:

• PRAWO I INTERNET (m.in. wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem, prawo własności intelektualnej, prawo autorskie, znaki towarowe i patenty, regulamin stron internetowych, polityka cookies oraz polityka prywatności, rejestracja GIODO)

• PRODUKT, ANALIZA RYNKU I MONITORING INTERNETU (m.in. sprzedawany produkt i jego dystrybucja, określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C, trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką, google AdPlaner, porównywarki cen, kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu Internetu)

• MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE (m.in. cele marketingu internetowego, strategie marketingowe, korzyści z internetowej działalności marketingowej, banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki, ocena skuteczności reklamy)

• SOCIAL MEDIA (m.in. historia Social Media, blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe, social Media w biznesie, komunikacja w mediach społecznościowych, social Media: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe , cele i kryteria wyboru platform społecznościowych, weryfikowanie efektywności działań)

• ZARZĄDZANIE FACEBOOK MARKETINGIEM (m.in. korzyści z udziału w sieciach społecznościowych, określenie formy obecności oraz strategia działania na Facebooku, popularne aplikacje facebookowe, budowanie społeczności i gromadzenie fanów, analiza Facebooka i monitoring postępów, uwarunkowania organizacji oraz integracja taktyki z całością kampanii)

• CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) (m.in. system zarządzania relacjami z Klientami, koncepcje, narzędzie oraz metodyka obsługi Klienta, plan działania dla usług elektronicznych, konsument online oraz elementy zmiany kultury pracy, praktyki budowania zaangażowania influence rów, obsługa Klienta w Social Media)



Moduły szkoleniowe oraz program zostaną przygotowane w oparciu o Państwa potrzeby szkoleniowe.

Dodaj ofertę

Więcej informacji

Terminy szkolenia: Do ustalenia

Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy. Orientacyjnie koszt organizacji 1 dnia szkolenia zamkniętego (8 godzin zegarowych) dla grupy 12 osób wynosi 1800 PLN netto/ cała grupa.


Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
www.perspecta.pl