Savoir Vivre w Biznesie Szkolenie Zamknięte

Kategoria: Szkolenia › Pozostae

Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych

SAVOIR VIVRE W BIZNESIE

W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama


Organizator:

Logo PERSPECTA

PERSPECTA

Ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel. 58 746 38 41

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: do negocjacji

Miejsce wydarzenia:


Cel szkolenia

Podobnie jak znajomość podstawowych zasad savoir1vivre jest niezbędna, aby funkcjonować w codziennym życiu społecznym, jest też niezbędnym elementem prawidłowego funkcjonowania w świecie biznesu.
Przestrzeganie pewnych ogólnych, przyjętych przez większość społeczeństwa zasad wpływa na sposób postrzegania firmy przez otoczenie zewnętrzne. Bez wątpienia to właśnie etykieta jest symbolem profesjonalizmu firmy, dlatego też niezbędnym jest, by osoby reprezentujące przedsiębiorstwo opanowały elementarne reguły savoir1vivre. Szkolenie skierowane jest do menadżerów, kierowników, handlowców czy osób, które prowadzę własną działalność i z tego względu uczestniczą w spotkaniach biznesowych, reprezentując firmę na zewnątrz.
Po szkoleniu uczestnicy:
Poznają znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontaktach biznesowych Nabędą podstawowe zasady etykiety biznesowej Będą mogli zachowywać się swobodnie w każdej sytuacji towarzyskiej i biznesowej

Program szkolenia

SAVOIR VIVRE – WPROWADZENIE
Znaczenie przestrzegania reguł savoir vivre w biznesie. Wizerunek biznesmena, bizneswoman.

KOMUNIKACJA WERBALNA
Pierwszy kontakt – powitania i pożegnania. Językowe zasady grzeczności w pracy i poza pracą. Tytułowanie 1 tytuły naukowe, służbowe oraz przechodzenie na „Ty”. Przedstawienie siebie oraz osób trzecich. Prowadzenie konwersacji, nawiązywanie rozmowy, tematy rozmowy. Pochwały i przyjmowanie komplementów.





KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
Mowa ciała – odpowiednia postawa, gesty. Kontakt wzrokowy i dystans. Powitanie 1 uścisk dłoni, wstawanie. Profesjonalny strój i wygląd. Ubiór dostosowany do okazji. Fryzura, makijaż i biżuteria bizneswoman. Krawat, muszka, marynarka biznesmana. Savoir vivre przy stole – zamawianie i kolejność dań, nakrycie stołu (sztućce, naczynia, serwetki), spożywanie potraw. Obowiązki gospodarzy i zapraszanie gości. Układ stołu – odpowiednie rozsadzenie gości. Zachowanie przy stole. Dobór odpowiedniego menu. Zasady zachowania się w kawiarni, restauracji, na przyjęciu oraz w kinie i teatrze. Przemówienia i toasty. Płacenie rachunków oraz napiwki. Dobór alkoholu. Wizytówki 1 rodzaje, wygląd, wręczanie oraz znaczenie firmowych wizytówek.

PRECEDENCJA
Porządek pierwszeństwa 1 hierarchia służbowa a hierarchia towarzyska. Przepuszczanie w drzwiach, zachowanie w windzie, hierarchia miejsc podczas podróży samochodem 1 eleganckie wsiadanie i wysiadanie. Hierarchia miejsc przy stole.

KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA I TELEFONICZNA
Etykieta w Internecie. Poczta elektroniczna. Redagowanie wiadomości. Zasady korespondencji – korespondencja okolicznościowa. Pisanie listów. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych oraz rozmów za pośrednictwem komunikatorów internetowych.

Dodaj ofertę

Więcej informacji

Terminy szkolenia: Do ustalenia.

Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy. Orientacyjnie koszt organizacji 1 dnia szkolenia zamkniętego (8 godzin zegarowych) dla grupy 12 osób wynosi 1800 PLN netto/ cała grupa.



Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
www.perspecta.pl