Merchandising Szkolenie Zamknięte

Kategoria: Szkolenia › Pozostae

Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych

Merchandising

W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama


Organizator:

Logo PERSPECTA

PERSPECTA

Ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel. 58 746 38 41

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: do negocjacji

Miejsce wydarzenia:


Cel szkolenia

Merchandising jest jednym z ważniejszych, nowoczesnych elementów sprzedaży, który ma silny wpływ na decyzje konsumenckie. Poprzez odpowiedni sposób prezentacji towarów w punktach sprzedaży, umiejętne wykorzystanie topografii sklepu oraz tajników marketingowych, sprzyja zwiększeniu efektywności sprzedaży. Celem merchandisingu jest przyciągnięcie uwagi Klienta, wzbudzenie jego zainteresowania produktem oraz nakłonienie konsumenta do jego zakupu. Po szkoleniu uczestnicy:

• Będą potrafili umiejętnie zaprezentować i wyeksponować towar, przyciągając tym samym Konsumenta
• Będą umiejętnie tworzyć wystawy oraz wystrój sklepu
• Opanują zasady konstruowania działań promocyjnych

Program szkolenia

Proponowane Moduły Szkoleniowe:

• MERCHANDISING – WPROWADZENIE (m.in. czym jest merchandising i co należy do obowiązków merchandisera oraz znaczenie merchandisingu w sprzedaży)

• ROZMIESZCZENIE I EKSPOZYCJA TOWARÓW (m.in. przejęcie dostawy, wykładanie asortymentu w ustalonym miejscu oraz uporządkowywanie go, zasady odpowiedniego lokowania stoisk i towarów, rozmieszczenie produktów pierwszej potrzeby i innych towarów, grupowanie towarów łącznie konsumowanych - sąsiedztwo towarów komplementarnych, dobór towarów pod względem asortymentu – rozmieszczanie produktów wg. Działów, kolejność ułożenia poszczególnych grup towarów., znaczenie zmiany pozycji i miejsc artykułów w sklepie)


• KOMPOZYCJA I ZESTAWIENIA KOLORYSTYCZNE (m.in. układanie towarów w grupach z uwzględnieniem kształtów, kolorów, wielkości artykułów. grupowanie towarów w sklepach odzieżowych i włókienniczych według rodzajów i fasonów oraz gatunków, kolorów i rozmiarów)

• TWORZENIE WYWIESZEK SKLEPOWYCH (m.in. przekazywanie klientom informacji za pomocą wywieszek, konstruowanie tekstu wywieszek. stosowanie znaków graficznych, kolorów i symboli, motywów dekoracyjnych, wywieszki firmowe ze znakiem przedsiębiorstwa, zasady tworzenia wywieszek cenowych – wielkość, forma geometryczna, kształt, napis informacyjny)

• DZIAŁANIA PROMOCYJNE (m.in. umieszczanie informacji o akcjach lojalnościowych - kupony rabatowe, loterie, upominki dla stałych klientów, informowanie o nowościach, polecanych towarach, miejsca ustawienia różnego typu promocji, oferta słuchowa - krótkie teksty informacyjne w głośnikach)

• WYSTRÓJ ORAZ KONSTRUOWANIE WYSTAW SKLEPOWYCH (m.in. zmiana wystroju jako jedna z technik merchandisingowych, atrakcyjność wystawy, aranżacja ekspozycji, kolory, oświetlenie, tło dźwiękowe, narzucony Klientom kierunek ruchu)

• ODPOWIEDNIE DOPASOWANIE (m.in. typy konsumentów, ścieżki klienta w sklepie - planowanie ruchu klientów: strefa dekompresji, zasada prawej ręki i lewego oka, zasada poziomu wzroku, symptom trawnikowy, decyzje konsumentów – czynniki wpływające na zachowania konsumentów, impuls zakupu, pojęcie luki towarowej i jej wpływu na zachowania klienta)

• ODPOWIEDNIA OBSŁUGA KLIENTA (m.in. sposoby powitania klienta, negocjacje merchandisingowe, badania poziomu zainteresowania klienta, słowa wywołujące pozytywne i negatywne odczucia u klienta, umiejętność dania sygnału do posiadania produktu, zamykanie sprzedaży)



Moduły szkoleniowe oraz program zostaną przygotowane w oparciu o Państwa potrzeby szkoleniowe.


Dodaj ofertę

Więcej informacji

Terminy szkolenia: Do ustalenia

Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy. Orientacyjnie koszt organizacji 1 dnia szkolenia zamkniętego (8 godzin zegarowych) dla grupy 12 osób wynosi 1800 PLN netto/ cała grupa.



Kontakt z nami:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
tel.: 58 746-38-41
e-mail.: biuro@perspecta.pl
www.perspecta.pl