Marketing bankowy

Kategoria: Szkolenia › Marketing › Pozostae

Grupa
Szkolenie kierowane do pracowników działów marketingu i sprzedaży banku oraz osób chcących poszerzyć, i wzbogacić swój warsztat umiejętności.
Ponadto uczestnikami szkolenia mogą być wszyscy pracownicy banku oraz inne osoby zainteresowane tematyką objętą programem szkolenia.

Metody

mini wykłady
case study
praca w parach
ćwiczenia indywidualne
łamigłówki


Organizator:

Wyższa Szkoła Bankowa

Dekerta 26
87-100 Toruń
tel. 566609270

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: 499 zł

Miejsce wydarzenia:


Program szkolenia

Program - 8 godzin:

na czym polega segmentacja klientów i jakie banki stosują kryteria segmentacji
jakie strategie marketingowe stosuje się w bankach i jaki jest ich związek z segmentacją rynku
znaczenie pozyskiwania nowych i utrzymywania dotychczasowych klientów
co to jest koncepcja CRM i jakie są przyczyny stosowania jej przez banki
jaka jest definicja i znaczenie marketingu bankowego
jak powiązać jakość z satysfakcją i lojalnością klientów
podstawowe aspekty marketingowe powiązane z bankowością detaliczną oraz korporacyjną
co to jest marketing-mix, marketing bezpośredni i marketing relacji
jaka jest istota etyki bankowej
co wpływa na myślenie etyczne
dlaczego tak ważne są zaufanie i poufność w bankowości
co to jest pranie pieniędzy, chińskie mury i insider trading

Dodaj ofertę