Zarządzanie i planowanie marketingowe

Kategoria: Szkolenia › Marketing › Pozostae


Organizator:

Logo Polski Uniwersytet Wirtualny

Polski Uniwersytet Wirtualny

Rewolucji 1905 r. nr 64
90-222 Łódź
tel. 0801 080 888

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: 360 zł

Miejsce wydarzenia:


Dodaj ofertę

Więcej informacji

Na czym polega skuteczna działalność marketingowa? Jaka jest
prawidłowa, a więc efektywna kolejność czynności i zadań marketingowych?
Uczestnicy kursu w czasie jego trwania zdobędą wiedzę i rozwiną swe
umiejętności z zakresu organizacji działań marketingowych, analizy
strategicznej i zdobywania informacji rynkowych, planowania
marketingowego oraz spójnego użycia narzędzi marketingowych. Zawarte w
kursie procedury i porady dotyczące postępowania na rynku na pewno
okażą się pomocne w praktyce.
Oprócz zdobywanie wiedzy z zakresu marketingu, uczestnicy kursu,
doskonalą swoje umiejętności, realizując projekt grupowy dotyczący
planowania działań marketingowych w małej firmie.

Po więcej informacji wejdź na stronę: www.puw.pl