Effect Group Sp. Z o.o.

Effect Group Sp. Z o.o. logo

Erazma Ciołka 16
01-443 Warszawa

e-mail: szkolenia@effectgroup.pl
www: http://www.effectgroup.pl/
tel: 022 46 36 204 lub 022 46 36 353

Kilka słów o firmie

Szkolenia w naszej firmie mają formę praktycznego warsztatu umiejętności interpersonalnych. Sesje szkoleniowe zawierają krótkie wprowadzenie teoretyczne wspierane konkretnymi przykładami i ćwiczeniami praktycznymi. Każda sesja kończy się udzielaniem istotnych informacji zwrotnych na temat ćwiczonej aktualnie umiejętności.
Szkolenia otwarte realizowane są głównie w Warszawie i Krakowie. Zasadniczym celem naszych szkoleń jest wzrost i poprawa umiejętności interpersonalnych.

Prowadzimy szkolenia z zakresu: negocjacji, sprzedaży, logistyki, HR, kadr, obsługi klienta, windykcji należności, produkcji, prawa cenlego, intrastatu, komunikacji, asertwności, transportu, zakupu oraz szkolenia interpersonalne.

Zapraszamy do współpracy Effect Group

W obecnej chwili nie ma w bazie aktywnych szkoleń. Zobacz Pełn± ofertę szkoleniow±

tytuł szkoleniamiejsce
Nowoczesne narzędzia zarządzające produkcjąKraków
Negocjacje w biznesie – aspekty handloweWarszawa
Zmiany w obowiązku INTRASTAT w 2009r.Warszawa
Negocjacje z dostawcami z elementami zarządzania zakupami Warszawa
Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasówWarszawa
Zarządzanie sobą w czasieWarszawa
Gospodarka Magazynowa - organizacja i optymalizacjaWarszawa
Profesjonalne rozmowy telefoniczneWarszawa
Sugestywna sprzedażWarszawa
Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientówWarszawa
Efektywne planowanie i zarządzanie produkcjąWarszawa
Narzędzia Lean Manufacturing w produkcji na zamówienie – symulacja procesu produkcyjnegoWarszawa
Trening dla trenerówWarszawa
Kompetentna komunikacja – autoprezentacja, perswazja, asertywnośćWarszawa
Doskonalenie kompetencji kierowniczychWarszawa
Czas pracy, jego ewidencja i rozliczanieWarszawa
Windykacja należności – aspekt prawny i negocjacyjnyWarszawa
Windykacja należności – aspekt prawny i negocjacyjnyWarszawa
Inteligencja emocjonalnaWarszawa
Przywództwo - budowanie i motywowanie zespołuWarszawa
Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacjiWarszawa
Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientemWarszawa
Trening asertywności - doskonalenie umiejętności interpersonalnychWarszawa
Budżetowanie i zarządzanie sprzedażąWarszawa
Zarządzanie zespołem logistycznymWarszawa
Zakupowe strategie negocjacyjneWarszawa
Delegacje krajowe i zagraniczne - aspekty praktyczneWarszawa
Planowanie karier i budowanie ścieżek rozwojuWarszawa
Assessment Center i Development CenterWarszawa