Akademia Telemarketingu

Akademia Telemarketingu logo

ul. Zgoda 14
60-128 Poznań

e-mail: akademia@akademiatelemarketingu.pl
www: www.akademiatelemarketingu.pl
tel: 061 622 71 81 lub 801 080 250

Kilka słów o firmie

Akademia Telemarketingu dostarcza kompleksowych rozwiązań szkoleniowych i doradczych w obszarze szeroko rozumianego telemarketingu. Szkolenia oparte są na doświadczeniach trenerów i ekspertów call center, którzy na co dzień wykorzystują przekazywaną wiedzę w swojej pracy.

Akademia Telemarketingu oferuje szkolenia zarówno dla dużych outsourcingowych firm call center, jak i niewielkich wewnętrznych działów telefonicznej obsługi klienta, działów sprzedaży. Są to szkolenia dla managerów call center, telemarketerów, konsultantów telefonicznych oraz trenerów wewnętrznych. Szkolenia otwarte organizowane są w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie i Katowicach.

Akademia Telemarketingu prowadzi także szkolenia zamknięte, które odpowiadają na szczególne potrzeby firm. Na podstawie Państwa wskazówek lub analizy sytuacji organizacji, jej struktury, wyzwań stojących przed nią, przygotowywany jest program szkoleniowo-doradczy, terminy oraz warunki realizacji projektu.

Akademia Telemarketingu specjalizuje się w szkoleniach z następujących obszarów:

Uwarunkowania i planowanie projektu
Zarządzanie sprzedażą telefoniczną
Techniki sprzedaży przez telefon
Zarządzanie zespołem call center
Zarządzanie motywacją pracowników call center
Interpretacja raportów zarządczych i operacyjnych w contact center
Zarządzanie reklamacją
Telefoniczna obsługa klienta
Standardy telefonicznej obsługi klienta
Telesprzedaż, czyli klient w zasięgu słuchawki
Akademia Trenera Call Center
Coaching i mentoring - jak być doradcą i trenerem w procesie doskonalenia pracowników call center
Assessment Center/Development Center jako skuteczna metoda oceny pracowników call center