Technika skutecznej sprzedaży

Kategoria: Szkolenia › Sprzedaż › Negocjacje

Podczas szkolenia nauczymy się technik efektywnej rozmowy biznesowej, sprzedaży oraz utrzymania trwałych relacji z klientami. Poćwiczymy jak reagować na zastrzeżenia i wątpliwości klientów oraz jak dopasowywać ofertę do ich potrzeb, zarówno tych jawnych, jak i tych ukrytych. Zdobędziemy umiejętności w zakresie komunikacji budującej i rozwijającej nasze relacje z nimi. Przeanalizujemy typy psychologiczne klientów, przećwiczymy trudne i stresujące rozmowy z tzw. „trudnymi klientami”, a także metody tłumaczenia ceny.


Organizator:

Logo Centrum Nauki Języków Obcych i Szkoleń Fitzgerald

Centrum Nauki Języków Obcych i Szkoleń Fitzgerald

Starowiejska 1i/10
61-664 Poznań
tel.

strona o organizatorze »

Szczegóły:

Data: do negocjacji

Cena: 680 zł

Miejsce wydarzenia:

Poznań


Cel szkolenia

Chcesz dowiedzieć się jak łączyć codzienne obowiązki ze sprawną obsługą klienta?

Potrzebujesz stworzyć dobry wizerunek Twojej firmy?

Chcesz nauczyć się jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

Chcesz trafnie rozpoznawać potrzeby i oczekiwania swoich klientów?

Zapraszamy Cię na szkolenie kompetencji sprzedażowych dla małych i średnich przedsiębiorstw pt.

„Sztuka sprzedaży - jak skutecznie sprzedawać produkty i usługi?”

Podczas szkolenia nauczymy się technik efektywnej rozmowy biznesowej, sprzedaży oraz utrzymania trwałych relacji z klientami. Poćwiczymy jak reagować na zastrzeżenia i wątpliwości klientów oraz jak dopasowywać ofertę do ich potrzeb, zarówno tych jawnych, jak i tych ukrytych. Zdobędziemy umiejętności w zakresie komunikacji budującej i rozwijającej nasze relacje z nimi. Przeanalizujemy typy psychologiczne klientów, przećwiczymy trudne i stresujące rozmowy z tzw. „trudnymi klientami”, a także metody tłumaczenia ceny.

Serdecznie zapraszamy: Właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, Pracowników Działów Handlowych i Obsługi Klienta, Przedstawicieli Handlowych oraz wszystkie osoby zainteresowane technikami skutecznej sprzedaży towarów i usług.

Termin szkolenia:

16-17 czerwca 2012 roku

Sobota – 16 czerwca w godzinach od 9:00 do 17:00

Niedziela – 17 czerwca w godzinach od 9:00 do 15:00

Miejsce:

Centrum Terapii i Rozwoju COGITO

ul. Sienkiewicza 10/3 ( róg ulic Sienkiewicza i Asnyka), Poznań

Trener prowadząca:

Anna Fitzgerald

Absolwentka Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego, opartej na metodzie Nonviolent Communication oraz Studium NVC, przy Dojrzewalni Róż w Warszawie. Manager z wieloletnim stażem w zarządzaniu zespołem i zadaniowiec w osiąganiu celu. Trener i Coach umiejętności osobistych i kompetencji zawodowych.

Opłata:

680zł*

płatność przelewem: nr konta: mBank:

22 1140 2004 0000 3902 4501 4930 (przelew z dopiskiem sztuka sprzedaży)

*konieczność dokonania przedpłaty w wysokości min. 300 zł do dnia 9 czerwca 2012 roku (w przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu przedpłata nie ulega zwrotowi). Do dnia 15 czerwca prosimy o wpłacenie całej kwoty na podany powyżej numer konta.

Możliwość wpłaty na konto całej kwoty.

Prosimy o przyniesienie na szkolenie wydruku potwierdzenia przelewu.

Zapisu na warsztat proszę dokonywać pod adresem:

biuro@fitzgerald.pl

Z dopiskiem

„szkolenie – sztuka sprzedaży - czerwiec”

Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji o szkoleniu uzyskają Państwo pod numerem

664 467 081 lub 662 074 505.

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:

1. Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w szkoleniu tylko za zgodą lub pod opieką rodziców, po uprzedniej konsultacji z organizatorem.

2. Osoby będące w trakcie leczenia psychiatrycznego, a także które ostatnio przeżyły kryzys emocjonalny lub są w depresji, powinny swoją decyzję o udziale w szkoleniu skonsultować z lekarzem prowadzącym lub psychoterapeutą.

3. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest dokonanie zapisu na wskazanym adresie mailowym oraz dokonanie przedpłaty w wysokości 300 zł do dnia 9 czerwca 2012roku.

4. W wypadku nieobecności na szkoleniu przedpłata nie podlega zwrotowi. Możliwe jest natomiast przekazanie zarezerwowanego miejsca innej, wskazanej przez siebie osobie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie organizacyjnym szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych, np. gdyby liczba uczestników nie pozwalała na pokrycie kosztów organizacji szkolenia. W tej sytuacji uczestnik posiada prawo do zwrotu opłaty za szkolenie.

6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za stan zdrowia fizycznego i emocjonalnego uczestników szkolenia, zarówno w czasie jego trwania, jak i po jego zakończeniu.

7. Zgłoszenie udziału w szkoleniu jest równoznaczne z przyjęciem do wiadomości i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu, cennika oraz warunków uczestnictwa

Program szkolenia

Podczas szkolenia nauczymy się technik efektywnej rozmowy biznesowej, sprzedaży oraz utrzymania trwałych relacji z klientami. Poćwiczymy jak reagować na zastrzeżenia i wątpliwości klientów oraz jak dopasowywać ofertę do ich potrzeb, zarówno tych jawnych, jak i tych ukrytych. Zdobędziemy umiejętności w zakresie komunikacji budującej i rozwijającej nasze relacje z nimi. Przeanalizujemy typy psychologiczne klientów, przećwiczymy trudne i stresujące rozmowy z tzw. „trudnymi klientami”, a także metody tłumaczenia ceny.

Dodaj ofertę