Kategoria: Szkolenia › Rozwój osobisty › Umiejętności menadżerskie
Profesjonalnie prowadzona prezentacja to element budowania relacji z klientem, zespołem, przełożonym. Odnajdziemy w niej elementy miękkiego wywierania wpływu oraz wiele innych narzędzi wpływających na skuteczność naszych działań biznesowych.
Data: do negocjacji
Cena: 490 zł
Miejsce wydarzenia:
Warszawa
Podczas szkolenia uczestnicy:
poznają znaczenie profesjonalnej prezentacji
nauczą się dobierać metody prezentacji adekwatnie do wyznaczonych celów
nabędą nowe umiejętności i techniki w obszarze prezentacji
zwiększą efektywność w zakresie wystąpień publicznych
1.Segmentacja odbiorców prezentacji: ◦praktyczne wykorzystanie piramidy potrzeb Maslowa
◦typologia decydentów
◦znaczenie zjawiska paradygmatu
2.Wybór optymalnej metody prezentacji: ◦analiza segmentacji odbiorców - decyzja
◦prezentacje kierunkowe (pryzmat celu)
3.Wywieranie wpływu na słuchaczy:◦zastosowanie planu AIDA
◦język korzyści, kotwiczenie, truizmy
◦praktyczne zastosowanie elementów góry lodowej Freuda
◦elementy komunikacji niewerbalnej
4.Techniki przemawiania: ◦zasady oddziaływania słowem
◦ćwiczenie głosu przed wystąpieniem
5.Zasady pracy z audytorium: ◦prowadzenie dialogu z odbiorcą prezentacji
◦metody reagowania na zakłócenia z sali
◦kontrola emocji grupy
6.Metody improwizacji zawodowej: ◦gafy i wpadki
◦metody odpowiedzi pytaniem na pytanie
7.Kontrola emocji w procesie prezentacji: ◦ćwiczenia relaksacyjne
◦budowanie pozytywnego nastawienia
◦opanowanie stresu bieżącego
8.Przeprowadzenie krótkich prezentacji przez uczestników szkolenia i ich analiza
Metody szkoleniowe
•wykład
•studia przypadku
•ćwiczenia
•projekty zespołowe
•testy
•dyskusje
•prezentacje
Pytania i zgłoszenia:
tel: (22) 250 12 15
kom: 723 278 101
fax: (22) 250 12 13
e-mail: marzena.lamparska@infobiztech.pl